FUNDACIÓ PINNÀH (en endavant, “EL TITULAR DEL PORTAL”) es compromet, en qualitat de Responsable del tractament de les seves dades personals, a adoptar en tot moment les mesures tècniques i organitzatives necessàries a fi de garantir que el tractament de les seves dades és conforme amb les disposicions del Reglament (UE) 2016/679 (en endavant, “RGPD”) i la Llei Orgànica 3/2018.

EL TITULAR DEL PORTAL tracta les seves dades personals de manera lícita i lleial, assegurant-se que aquestes reben la protecció adequada i que no són objecte d’ utilització indeguda. Així mateix, la voluntat de EL TITULAR DEL PORTAL és la de ser transparent en l’ àmbit de la gestió de les dades personals dels seus clients i usuaris, posant a disposició dels anteriors tota la informació necessària sobre la recopilació i tractament de les seves dades.

L’objectiu de la Política de Privacitat és informar-lo sobre qui tractarà les seves dades personals, per què recollim aquestes dades, durant quant temps conservarem les dades recollides, a qui les cedirem i quins són els seus drets en el present àmbit.

1. QUI ÉS EL RESPONSABLE DEL TRACTAMENT DE LES SEVES DADES?

El Responsable del tractament de les seves dades personals és:

Denominació social: Fundació PinnàH

N.I.F: G02986248

Adreça postal: C. Ciutat de Granada, 108, 08018 Barcelona

Correu electrònic: info@pinnah.org

1. AMB QUINA FINALITAT TRACTEM LES SEVES DADES PERSONALS?

Depenent dels productes, serveis o funcionalitats sol·licitats pels clients i usuaris, EL TITULAR DEL PORTAL necessitarà tractar amb unes dades o altres que, en general, seran les següents:

Les dades personals recopilades són tractades per a les finalitats següents:

1. QUINA ÉS LA LEGITIMACIÓ PER AL TRACTAMENT DE LES SEVES DADES?

La base legal que ens permet tractar les seves dades personals depèn de la finalitat per a la qual les tractem, tal com es detalla a continuació:

1. ¿DURANT QUANT TEMPS CONSERVAREM LES SEVES DADES?

Les seves dades personals seran degudament conservades durant el temps imprescindible per poder ser utilitzades segons la finalitat per la qual van ser recaptades.

Les dades personals s’ emmagatzemaran, aplicant les mesures de seguretat idònies per garantir la seva exactitud i integritat, mentre que el seu tractament resulti necessari per a la finalitat per la qual van ser recollides o mentre vostè no exerceixi el seu dret de supressió o limitació del tractament.

En aquests supòsits, mantenim bloquejada la seva informació personal, sense donar-li cap tractament, durant els terminis previstos legalment per atendre eventuals responsabilitats i poder acreditar el compliment de les nostres obligacions legals i contractuals. Posteriorment, EL TITULAR DEL PORTAL eliminarà definitivament les seves dades personals.

1. AMB QUI PODEM COMPARTIR LES SEVES DADES?

Les seves dades personals seran tractades per membres de EL TITULAR DEL PORTAL que actuen en nom de la mateixa i en relació amb els quals s’ han perfeccionat els corresponents contractes, en els quals es recullen obligacions específiques de confidencialitat i de gestió diligent de dades personals conforme a la legislació vigent en el present àmbit.

En determinats casos, a fi de poder complir amb les finalitats exposades en la present Política de Privacitat, EL TITULAR DEL PORTAL necessita compartir les seves dades personals amb els següents tercers:

Aquests tercers col·laboradors únicament tenen accés a la informació personal necessària per dur a terme els pertinents serveis i se’ls exigeix que no la utilitzin per a una altra finalitat diferent a la sol·licitada. EL TITULAR DEL PORTAL també exigeix a aquests tercers el mateix grau de protecció i confidencialitat que nosaltres apliquem en la gestió de la seva informació personal. Així mateix, tots ells estan subjectes a les obligacions previstes en els seus respectius contractes de tractament de dades perfeccionades amb EL TITULAR DEL PORTAL.

Determinats tercers col·laboradors es troben en països o territoris situats fora de la Unió Europea. En aquests casos, EL TITULAR DEL PORTAL els transfereix les seves dades d’acord amb les garanties exigides legalment per a aquest tipus de situacions:

1. QUINS SÓN ELS SEUS DRETS?

Està legitimat per exercitar els següents drets en relació amb el tractament de les seves dades personals:

6.1. Com puc exercir els meus drets?

Per poder exercir els seus drets en matèria de protecció de dades, EL TITULAR DEL PORTAL posa a la seva disposició els següents mitjans:

A continuació, es faciliten els formularis per poder exercir els diferents drets:

Així mateix, té dret a dirigir-se a la corresponent autoritat de control competent en matèria de protecció de dades, per a qualsevol reclamació derivada del tractament de les seves dades personals: l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (Formulari Presentació de Reclamacions).

1. CANVIS EN LA POLÍTICA DE PRIVACITAT

La present Política de Privacitat està subjecta a revisió contínua per part de EL TITULAR DEL PORTAL, modificant-se sempre que resulti necessari per tal d’adaptar-la a l’actualitat legislativa de cada moment o a qualsevol variació en el nostre Lloc Web.

En cas que l’actualització de la Política impliqui un canvi substancial en el tractament de les seves dades personals, li notificarem aquesta modificació a través del nostre Lloc Web (mitjançant un banner, un pop-up o una notificació push) als efectes que pugui revisar-la i valorar-la.

Per això, li recomanem revisar periòdicament la Política de Privacitat per mantenir-se informat sobre qualsevol novetat relacionada amb el tractament de les seves dades personals.